Onko taloyhtiösi hallituksen tiedot päivitetty?

Asunto-osakeyhtiölain mukaan Sinunkin talo-yhtiösi hallituksen jäsenten tiedot pitäisi aina muutosten sattuessa päivittää viranomaisrekisteriin.

 

OmaSeppo on huomannut, että yli 30 %:lla pieniltä taloyhtiöiltä tämä on unohtunut, tai yksinkertaisesti ei vain edes tiedetty, että tämä pitäisi tehdä.

“Lisäksi muutos vaatisi ylimääräisiä yhtiökokouksia ja aikaa jokaiselta taloyhtiön osakkaalta. Raskastahan se on”, tuumaa OmaSeppo.

 

OmaSeppo on pohtinut ratkaisun tähän ongelmaan.

Palvelu, joka hoitaa tämänkin murheen taloyhtiön puolesta. Taloyhtiö säästyy ylimääräiseltä riesalta, mitä yhtiökokoukset, pöytäkirjojen luonti ja lomakkeiden toimitus viranomaismaksuineen aiheuttavat.

 

OmaSeppo luo tarvittavat paperit ja päätökset puolestasi ja sinä vain keräät pikaisesti kaikkien osakkaiden allekirjoitukset.

OmaSeppo hoitaa viranomaismerkinnät ja -maksut sekä lähettää ne puolestasi.

OmaSepon veloitus palvelusta on 200 euroa sisältäen hallituksen muutoksesta aiheutuvat viranomaismaksut ja arvonlisäveron. Toimi heti!

Lähetä yhteydenottopyyntösi alla olevasta linkistä löytyvällä lomakkeella:

https://omaseppo.wufoo.com/forms/taloyhtian-hallituksen-jasentietojen-paivitys/

Lisätietoja saat numerosta 044 240 265655 tai sähköpostista tuki@omaseppo.fi.